• وبلاگ : چه خواهد كرد با ما عشق؟
  • يادداشت : بر حذر باش از زنان...
  • نظرات : 17 خصوصي ، 21 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حميدرضا 

    1- غلط املايي خودم را تصحيح مي كنم:فراق درست است.

    2- ديوار هم برائت را غلط نوشته كه تصحيحش مي كنم(خواهش مي كنم،قابلي نداره!)

    3- اينكه گفتيد: «ممنون از شفافيت مواضعتون! »ويا گفتيد:«چيزي كه من فهميدم و خدا رو شاكرم متعالي بودن هدفتونه! »و در آخرش علامت تعجب گذاشتيد منظورتان تمسخرست؟

    4- بنده نمي گويم كه اصلاح هيچ وقت جواب نمي ده .در بعضي موارد آدمها به قصد اصلاح وارد سيستم هاي فاسد مي شوند اما بدليل غلبه ساختار هاي فاسد و فشار كنشگران فاسد نه تنها نمي توانند كاري كنند، بلكه خودشان هم هضم آن سيستم مي شوند و مرتكب مفاسد مي شوند چرا كه ساختار ها به رفتار هاي آنها شكل مي دهد . پس لازم است بعضي جاها زد زير ميز .مي بينيد كه تا ميليونها احمدي نژاد نداشته باشيم نمي توانيم بر ساختارها ي فاسد پرور غلبه كنيم.ما در مباحث اتفاق افتاده همه تقصيرها را به گردن بعضي ها نمي اندازيم بلكه بخشي از انتقادات ما به قوانين و رويه هايي است كه خلوص نيت را از مردم مي گيرد.

    5- همينكه شما مي گوييد حرفاي ما رو نشنيديد نشان مي دهد كه ما بنا به مصلحت بسياري از مسائل را فقط به مسئولان مربوطه گفته ايم و نيامديم همه چيز را جار بزنيم.و انتظار داشتيم كه مسئولان مربوطه با حضور هر دوطرف به مسائل رسيدگي كنند كه نكردند.و هيچ كس به ما نگفت بيا بگو ببينم حرف حسابت چيست و همانجا جواب بعضي ها را هم بشنود و مجددا توضيحات ما را .

    6- انتظار ما از بزرگتر ها اين بود كه رسم بزرگتري را ادا كنند اما نكردند و يكسره يك گروه را افراطي و منافق خواندند و گروهي را قره عين.خدا هدايتشان كناد.

    7- من شخصا با آن بخشي از رفتار هاي ناپسندي كه به گوشم رسيد برخورد كردم و در مواردي منجر به معذرت خواهي واعلام اشتباهمان به مراجع بالاتر و ...شد

    8- حالا كه پذيرفتيد در مواردي كم كاري كرده ايد مي خواهم بپرسم بعد از اين چه مي خواهيد بكنيد؟مثل بعضي از دوستان صرفا مي خواهيد بگوييد« من تذكري را به آقايان دادم »؟اميدوارم تصميم درستي بگيريد.

    9- الحق كه حضرت آقا دقيق فرمودند كه بايد مسائل تبيين شود و به مردم بصيرت داد .حالا مسائل مهمتري هم دركشور وجود دارد به بعضي ها از طرف من بگوييد كه بصيرت با مسابقه فوتبال در تضاد است .چرا كه از نظر من يكي از مهمترين ابزار غفلت است .اين مطلب را بايد بيشتر بشكافم كه جايش اينجا نيست.

    10- يك تذكر ديگر هم به بعضي ها بدهيد كه اشتباهاتشان را بپذيرند و با دروغ هاي شاخدار مشغول توجيه اشتباهاتشان نشوند كه خداي عزيزمان رحمن و رحيم است .اصرار بر اشتباه بواسطه غلبه شيطان بر فكرهاست چرا كه حضرت حق در قرآن حكيم و شريف اش در وصف گروهي از غافلان مي فرمايد (نقل به مضمون):شيطان است كه اعمال آنها را در نظرشان درست جلوه مي دهد.و از خدا مي خواهم از ما در برابر وسوسه هاي نفس و شيطان لعين و رجيم محافظت كند.و نگذارد که در هيچ موردي حقيقت را فداي مصحلحت هاي شخصي مان کنيم و اين آمادگي را به ما بدهد که هر لحظه آماده باشيم که جانمان را براي حفظ حقايق و مصلحت هاي واقعي نظام فداکنيم.(چرا که به فرموده حضرت آقا "مصلحت هم يکي از حقايق است.مصلحت انديشي يکي از حقايقي است که بايد به آن توجه کرد")

    11- مواردي که بعضا در اينجا گفته شده تنها موارد بسيار اندکي است .موارد بسياري هم هست که حق نداريم اينجا بگوييم.

    12- خالصانه محتاج دعاي شما هستم .