• وبلاگ : چه خواهد كرد با ما عشق؟
  • يادداشت : بر حذر باش از زنان...
  • نظرات : 17 خصوصي ، 21 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    پيام تان را دوباره خواندم و لازم ديدم نکاتي را مجددا تذکر دهم چرا که حضرت حق مي فرمايد :فذکر فان الذکري تنفع المومنين.و شما را هم قطعا مومن مي دانم .
    1- خودتان گفتيد بسيج جاي کسب منفعت نيست ما هم مي خواهيم جلوي منفعت طلبان بايستيم .مي خواهيم جلوي وعده دهندگان کارت فعال و گيرندگان نافعال با جديت بايستيم نه بخاطر اينکه بخيل هستيم و نمي خواهيم کسي از مزاياي کارت فعال استفاده کند .معتقديم آدمي که هنوز هيچ فعاليتي نکرده لايق گرفتن کارت فعال نيست.آدمي که با همين نيت آمده هم نمي تواند خيري به امت حزب الله برساند.وقيحانه نيست که آقاي ...حق راي نداشت ولي فلان ها حق راي داشتند ؟وقتي اينها را با هم مقايسه کني پي به نيت پليد برخي ها خواهي برد.
    2- همه جا اصلاح جواب نمي دهد و بايد طرحي نو درانداخت .اگر حضرت روح الله گول عده اي انسان بي توکل و ضعيف النفس را مي خورد در برابر رژيم ملعون پهلوي قيام نمي کرد
    مديون حضرت روح الله هستيم چرا که به تعبير سيدناالشهيد آقا مرتضاي مظلوم (ماجراهاي آخر عمرش را که مي دانيد؟)امام به ما آموخت عرفان را با مبارزه جمع کنيم...
    آنچکه دل ما را خون مي کند سکوت بچه هاي قديمي ترست .
    3-گفتيد :"بايد از خيلي موارد چشم پوشيد"اين آغاز انحراف است .ما بايد هميشه خودمان را حساس نگه داريم ،چشم پوشي هاي بيهوده که نه به مصلحت نظامند بلکه منفعت جناحي و گروهي را به جاي مصلحت نظام مي نمايانند آغاز انحراف است.مگر نشنيده ايد که حضرت آقا فرموده اند :محافظه کاري قتلگاه انقلاب است "مي خواهيد ما هم در جمع قاتلين باشيم؟کسي که امروز -درباره اين مسائل به زعم بعضي ها کوچک- چشم پوشي مي کند فردا در برابر مسائل بزرگتر سکوت مي کنند .تاريخ را مي دانيد که .حق علي را غصب کردند،سکوت هم -همسرش را کشتند سکوت هم-جگر حسن بن علي را پاره پاره کردند سکوت هم-بازهم بگم؟
    انحراف مانند سرطاني است که مستمر ولي کم کم رشد مي کند و بعد به جايي مي رسيم که آخ کار از کار گذشته است و سر حجت خدا روي نيزه است.اعتقاد من اين است که بايد هميشه خودمان را داغ نگه داريم وگرنه مي شود آنچه نبايد بشود.

    5- جالبه كساني كه روزي دستور حمله به معترضان در دانشگاه را مي دادند امروز كه منافعشان طور ديگري اقتضا مي كند ژست روشنفكري گرفته اند!

    5-گويا خون دل خوردن حوالت تاريخي ماست در اين عهد فراغ
    4- فکر کنم اين حرفها را بد نباشد روي وب خودم بگذارم چرا که کلي است و نه صرفا مربوط به اين مسئله خاص .تا شما هم به بنده متلک نگوييد که بهترست به وبلاگ خودم برسم !
    5- راستي اون سوتفاهم نوش جان کردن هم منو خيلي ناراحت کرده ها.